Do Góry

REGULAMIN WAKE PARK

REGULAMIN PARKU WAKEPARK 

„PORT”

STARY SĄCZ 

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin Parku WAKEPARK „PORT” Stary Sącz znajdującego się na terenie stawów Starosądeckich zwanych dalej „WAKEPARK” określa:
    1. zasady korzystania z usług Zarządcy oraz wyżej wskazanego terenu WAKEPARK; 
    2. zasady korzystania z wyznaczonego obszaru wodnego;
    3. zasady korzystania z wyciągu do wakeboardingu, nart wodnych oraz urządzeń stanowiących przeszkody, zlokalizowanych przy trasie wyciągu na terenie WAKEPARK; 
    4. ograniczenia w korzystaniu z wyznaczonego obszaru wodnego;
    5. sposób powiadamiania o wypadkach wraz z numerami alarmowymi.
  1. Każda osoba zwana dalej „Klientem” przed rozpoczęciem korzystania z WAKEPARK zobowiązana jest do zapoznania się i stosowania niniejszego Regulaminu, instrukcji dotyczących wyciągu oraz instrukcji dotyczących poszczególnych urządzeń — przeszkód zlokalizowanych przy trasie wyciągu oraz innych oznaczeń i instrukcji umieszczonych na terenie WAKEPARK. 
  1. Zarządcą WAKEPARK jest WAKE PARK GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ PRZY LUDWIKA WARYŃSKIEGO 49, 33-300 NOWY SĄCZ, POLSKA, KRS:0000943798, NIP: 7343604327, REGON:520823242, numer telefonu: 452 418 056, adres e-mail: kontakt@porstarysacz.pl zwanym dalej „Zarządcą”
  1. WAKEPARK jest czynny w okresie od kwietnia do października, od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10 do 21  

§2 ZASADY KORZYSTANIA Z WAKEPARK

  1. Decyzja osoby korzystającej o skorzystaniu z usług i infrastruktury WAKEPARK jest jednoznaczna z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego Regulaminu. 
  2. Klient korzysta z usług WAKEPARK na własną odpowiedzialność. W czasie korzystania z usług WAKEPARK Klient jest narażony na wystąpienie kontuzji czy urazów, co związane jest z ryzykiem sportowym, wystąpienia urazów i uszkodzeń ciała. Nawet przestrzeganie zasad niniejszego Regulaminu nie gwarantuje uniknięcia urazów. 
  3. W przypadku osób, które nie ukończyły 13 roku życia, osoby te bezwzględnie są zobowiązane przebywać na terenie WAKEPARK pod opieką osoby dorosłej.
  4. Zabronione jest przebywanie na terenie WAKEPARK Klientów będących pod wpływem alkoholu/ środków odurzających oraz osób, których zachowanie wskazuje na spożywanie alkoholu/środków odurzających z wyjątkiem miejsc wyznaczonych w tym celu przez Zarządcę.  
  5. Klienci przebywający na terenie WAKEPARK obowiązane są do zachowania należytej staranności w celu ochrony życia i zdrowia własnego oraz innych osób. 
  6. Każdy z Klientów zobowiązany jest do:
    1. bezwzględnego podporządkowania się komunikatom i podporządkowania się poleceniom obsługi WAKEPARK; 
    2. stosowania się do znaków informacyjnych, nakazów i zakazów, znajdujących się na terenie WAKEPARK; 
    3. niezwłocznego informowania obsługi WAKEPARK o zaistniałym wypadku oraz o innych zdarzeniach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo własne i innych osób;
    4. użytkowania sprzętu odpowiedniego do rodzaju podejmowanej aktywności, sprawnego technicznie i zgodnie z jego przeznaczeniem i zasadami użycia,
    5. dostosowania swoich planów aktywności do własnych umiejętności i sprawności ogólnej oraz stanu zdrowia, a także do aktualnych warunków atmosferycznych,
  1. Każdemu z Klientów zabrania się:
    1. podejmowania czynności, które zagrażają utrzymaniu bezpieczeństwa swojego i innych osób, spokoju, porządku, 
    2. skakania do wody, wpychania do wody innych Klientów czy korzystania z akwenów wodnych w innym celu niż Wakeborading, 
    3. pozostawiania osób małoletnich bez należytej opieki; 
    4. używania sprzętu i wyposażenia WAKEPARK do celów niezgodnych z ich przeznaczeniem,
    5. używania sprzętu niesprawnego technicznie czy nieczynnego,
    6. niszczenia czy uszkadzania wyposażenia, tablic informacyjnych, zieleni, oznaczeń oraz jakiegokolwiek mienia WAKEPARK;  
    7. wnoszenia na teren WAKEPARK przedmiotów niebezpiecznych; 
    8. wnoszenia na teren WAKEPARK produktów spożywczych i alkoholowych; 
    9. nadmiernego hałasowania; 
    10. spożywania posiłków, alkoholu, palenia papierosów w miejscach do tego nie przeznaczonych; 
    11. przebywania w miejscach WAKEPARK wyłączonych z ogólnego dostępu,
    12. zanieczyszczania wody w akwenach WAKEPARK, 
    13. umieszczania leżaków, parasoli, ręczników lub pozostałego sprzętu w sposób zakłócający komunikację na terenie WAKEPARK; 
    14. podejmowania wszelkich zachowań niezgodnych z powszechnie obowiązującym prawem – w tym ustawą Kodeks Wykroczeń;
    15. załatwiania potrzeb fizjologicznych w miejscach do tego nieprzeznaczonych oraz zaśmiecania terenu WAKEPARK;  
    16. rozniecania ognia, zapalania fajerwerków i odpalania petard czy też podejmowania innych działań niebezpiecznych; 
    17. dotykania urządzeń elektrycznych infrastruktury WAKEPARK, wchodzenia i wspinania się na elementy infrastruktury WAKEPARK oraz innych niebezpiecznych zachowań; 
    18. umieszczania reklam, przeprowadzania akcji promocyjnych, jakiejkolwiek działalności handlowej, z wyjątkiem sytuacji uzyskania pisemnej zgody od Zarządcy WAKEPARK; 
  1. Zarządca zastrzega możliwość wyłączenia określonych Usług lub urządzeń z oferty WAKEPARK. Informację w tym przedmiocie umieszczone zostaną każdorazowo na tablicach informacyjnych WAKEPARK oraz stronie internetowej WAKEPARK oraz profilu na portalu społecznościowym facebook. 

§3 ZASADY KORZYSTANIA Z WYCIĄGU DO WAKEBOARDINGU

  1. Z Wyciągu w tym samym czasie może korzystać wyłącznie jedna osoba a korzystanie z Wyciągu powinno odbywać się z zachowaniem należytej ostrożności. Klient bezwzględnie powinien potrafić pływać oraz postępować w sposób niezagrażający swojemu zdrowiu i życiu, a także zdrowiu i życiu innych osób.
  2. Każde wykorzystanie Wyciągu przez Klienta powinno być dokonywane z uwzględnieniem umiejętności Klienta oraz z należytą ostrożnością. Klient jest zobowiązany przed rozpoczęciem korzystania z Wyciągu poinformować obsługę o swoim stopniu zaawansowania w wakeboardingu. 
  3. Zarządca oraz wyznaczone przez niego osoby w przypadku korzystania z Wyciągu:
    1.  w sposób niezgodny z Regulaminem lub nieprawidłowy zastrzega prawo do odmowy dalszego udostępniania Klientowi do korzystania Wyciągu bez zwrotu opłaty poniesionej z tego tytułu; 
    2. w nadzwyczajnych sytuacjach (np. złe warunki atmosferyczne, działania służb państwowych, uszkodzenia Wyciągu) zastrzega prawo nakazania Klientowi zaprzestania korzystania z Wyciągu, umożliwiając skorzystanie z Wyciągu w innym terminie, 
  4. W celu korzystania z wyciągu i uprawniają wakeboardingu Klient ma prawo korzystać ze swojego sprzętu z zastrzeżeniem §2 pkt. 8 lit. d lub sprzętu wypożyczonego od Zarządcy.
  5. Szczegóły związane z wypożyczaniem sprzętu przez Zarządcę dostępne są w wypożyczalni oraz na stronie internetowej Zarządcy, w zakładce REGULAMINY. 
  6. Korzystanie z wyciągu możliwe jest wyłącznie w kamizelce ratunkowej i kasku. 
  7. Podczas korzystania z wyciągu przez Klienta oraz wątpliwości, co do zachowania w danym momencie należy bezwzględnie puścić uchwyt linki holowniczej i opaść do wody. 
  8. Uchwyt linki holowniczej należy trzymać oburącz. Uchwytu nigdy nie należy przekładać przez głowę lub inne części ciała. W przypadku upadku należy natychmiast puścić uchwyt linki holowniczej.  
  9. Korzystając z wyciągu Klient jest zobowiązany do szczególnej ostrożności i uwagi na inne osoby znajdujące się w wodzie, a podczas mijania osób znajdujących się w wodzie należy zachować możliwie duży odstęp. 
  10. W przypadku gdy na drodze znajduje się przeszkoda, której nie można ominąć, lub w przypadku zbyt małej odległości od brzegu, platformy startowej lub holownika należy puścić uchwyt linki holowniczej i opaść do wody. 
  11. W razie upadku Klient jest zobowiązany do natychmiastowego podniesienia ręki celem oznajmienia, że nie doszło do kontuzji/awarii sprzętu. Celem ponownego startu z wody niezbędne jest podpłynięcie pod linkę holowniczą i przygotowanie się do ponownego startu. Gotowość do startu oznajmiana jest każdorazowo poprzez ponowne podniesienie ręki.
  12. W razie chęci korzystania z przeszkód na wodzie Klient jest zobowiązany do zapoznania się z instrukcją korzystania z przeszkody dostępną u Zarządcy.  
  13. Zabrania się wchodzenia na przeszkody lub zbliżania się do nich, jeżeli w miejscu lądowania znajduje się inny Klient, pływający lub w przypadku innego zagrożenia.

§4 SYSTEM REZERWACJI

  1. Rezerwację oraz zakup Usług odbywają się 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę z wykorzystaniem Systemu rezerwacji i sprzedaży Usług dostępnego pod adresem domenowym https://port.wakems.com/
  2. Rezerwacja i zakup Usługi odbywa się w 3 prostych krokach, stanowiących integralną całość. 
  3. KROK 1: Klient dokonuje wyboru określonego dnia miesiąca, w którym chciałby, aby Usługa została na jego rzecz wykonana a następnie godziny realizacji Usługi w zależności od dostępności Usług w Systemie rezerwacji i sprzedaży Usług.
  4. KROK 2: Potwierdzenie rezerwacji na Usługę następuje poprzez wybór ilości miejsc, wprowadzenie danych osobowych dla rezerwacji Klienta, wybór dodatkowych opcji udostępnionych w formularzu rezerwacji oraz złożenie oświadczeń wymaganych przez Zarządcę. 
  5. Kliknięcie w przycisk ZGŁOŚ REZERWACJĘ stanowi oświadczenie woli Klienta o złożeniu rezerwacji na wybrana Usługę. Rezerwacja Klienta ważna jest przez okres 15 minut. 
  6. KROK 3: Celem potwierdzenia realizacji rezerwacji Klient jest zobowiązany do dokonania zakupu Usługi. Zakup Usługi odbywa się bezpośrednio po kliknięciu w przycisk ZGŁOŚ REZERWACJĘ poprzez wybór formy płatności i kliknięcie w przycisk OPŁAĆ REZERWACJĘ. 
  7. W przypadku braku zakupu Usługi przez okres 15 minut po zgłoszeniu rezerwacji, rezerwacja Klienta automatycznie wygasa. 
  8. Warto pamiętać, że złożenie Rezerwacji nie jest jednoznaczne z zakupem Usługi.  Z chwilą kliknięcia w przycisk OPŁAĆ REZERWACJĘ Klient i Sprzedawca zawierają Umowę przedmiotem, której jest świadczenie wybranych przez Klienta Usług przez zarządcę. 
  9. Płatność za zakupione Usługi jest realizowana z wykorzystaniem systemu TPay. 
  10. Pełny regulamin Systemu rezerwacji i sprzedaży Usług dostępny jest na stronie internetowej Zarządcy, w zakładce REGULAMINY. 

§5 ZASADY ODPOWIEDZIALNOŚCI

  1. Korzystanie z WAKEPARK odbywa się na własną odpowiedzialność osoby korzystającej a w przypadku osób nie posiadających pełnej zdolności do czynności prawnych na odpowiedzialność opiekuna.
  2. Zarządca podkreśla, że korzystanie z wybranych usług WAKEPARK (w szczególności wyciągu) należy do ekstremalnych sportów wodnych, uprawianie, którego może wiązać się z powstaniem urazów bądź nieprzewidzianych wypadków, pomimo zachowania pełnej ostrożności zarówno przez obsługę jak i Klienta. Korzystanie z wyciągu odbywa się na wyłączną odpowiedzialność Klienta. Klient zrzeka się wszelkich roszczeń w stosunku do Zarządcy związanych z użytkowaniem wyciągu w szczególności roszczeń odszkodowawczych z tytułu wszelkich wypadków, w tym w szczególności wszelkiego rodzaju złamań, zwichnięć, urazów, potłuczeń i innych uszkodzeń ciała bez względu na skutek, jak również zniszczenia odzieży lub innego mienia użytkownika.
  3. Każda Klient korzystający z dowolnej usługi WAKEPARK, który swoim działaniem lub zaniechaniem wyrządzi szkodę WAKEPARK lub osobie trzeciej odpowiada za nie na zasadach uregulowanych w ustawie z dnia 23.04.1964r. Kodeks Cywilny. 
  4. Każdy Klient zobowiązuje się do pokrycia wszystkich kosztów organizacji ewentualnej akcji ratowniczej poniesionych przez Zarządcę w związku z wypadkiem Klienta podczas korzystania z usług dostępnych na terenie WAKEPARK. 
  5. W przypadku korzystania z WAKEPARK oraz Usług Zarządcy przez osoby poniżej 18 roku życia niezbędne jest przedstawienie podpisanej zgody przez opiekuna prawnego. 

§6 SPOSÓB POWIADAMIANIA O WYPADKACH

  1. Zarządca informuje, iż numery alarmowe są następujące:
    1. 112 Telefon Alarmowy – Centrum Powiadamiania Ratunkowego;
    2. 999 Pogotowie Ratunkowe;
    3. 998 Straż Pożarna;
    4. 997 Policja; 
  2. Każdy z Klientów zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania stosownych służb oraz obsługi WAKEPARK lub zarządcy o zaistniałym wypadku oraz o innych zdarzeniach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo własne i innych osób. 
  3. W przypadku braku możliwości kontaktu z obsługą WAKEPARK, Zarządca informuje, iż wewnętrznym numerem alarmowym WAKEPARK jest numer: 452 418 056. Zawiadomienie Zarządcy o zdarzeniu nie zwalnia Klienta z obowiązku zawiadomienia stosownych służb w miarę potrzeby i przebiegu sytuacji. 

§7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszelkie uwagi i zastrzeżenia dotyczące funkcjonowania WAKEPARK należy zgłaszać do Zarządcy telefonicznie pod numerem 452 418 056
  2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego. 
  3. W razie sporu powstałego w związku z wykonywaniem umowy zawartej na podstawie Regulaminu czy świadczeniem usług Klient oraz WAKEPARK zobowiązują się do jego rozstrzygnięcia w sposób polubowny działając w dobrej wierze. W razie niemożliwości dojścia do porozumienia w sposób wskazany powyżej sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy dla siedziby Właściciela (z wyłączeniem Klientów posiadających status Konsumenta). 
  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 sierpnia 2023 r. do odwołania.

Pon - Pt: 13:00 - 19:00
Sobota: 11:00 - 19:00
Niedziela: 11:00 - 19:00

+48 798 377 921 kontakt@portwake.pl Stawy Stary Sącz