Do Góry

Regulamin rezerwacji

REGULAMIN SYSTEMU REZERWACJI I ZAKUPU 

USŁUG WYCIĄGU WAKEPARK 

„PORT” STARY SĄCZ

§1 SŁOWNIK POJĘĆ

W Regulaminie użyliśmy poniższych pojęć, które należy rozumieć w następujący sposób:

  1. Administrator danych osobowych – organ, jednostka organizacyjna, podmiot lub osoba decydująca o celach i środkach przetwarzania danych osobowych zgodnie z definicją zawartą w Ogólnym Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  2. Adres mailowy – adres poczty elektronicznej Zarządcy systemu rezerwacji i zakupu Usług wyciągu WAKEPARK „Port” Stary Sącz tj.  kontakt@porstarysacz.pl
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Rezerwację i zakup Usług oferowanych przez Zarządcę. 
  4. Powiadomienie – wiadomość elektroniczna przesłana na adres mailowy Klienta podany w toku wypełniania Formularza zamówienia zawierająca określoną informację na temat rezerwacji lub zakupu Usług. 
  5. Usługa – dostępna w ofercie Zarządcy, w określonym w systemie rezerwacji i zakupu Usług zakresie, usługa udostępnienia Klientowi wyciągu na akwenie wodnym WAKEPARK „PORT” Stary Sącz będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Zarządcą. 
  6. System rezerwacji i sprzedaży Usług – system informatyczny prowadzony przez Zarządcę, w którym Klienci za pośrednictwem Internetu (drogą elektroniczną) mogą dokonywać rezerwacji oraz zakupu Usług znajdujących się w ofercie Zarządcy. 
  7. Zarządca/Sprzedawca – zarządcą i właścicielem Systemu rezerwacji i sprzedaży Usług jest przedsiębiorstwo WAKE PARK GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ PRZY LUDWIKA WARYŃSKIEGO 49, 33-300 NOWY SĄCZ, POLSKA, KRS:0000943798, NIP: 7343604327, REGON:520823242, numer telefonu: TELEFON, adres e-mail: kontakt@porstarysacz.pl 
  8. Umowa – umowa zawierana między Zarządcą a Klientem na odległość, której przedmiotem jest zakup Usług znajdujących się w ofercie Zarządcy. 
  9. Rezerwacja  – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, w którym Klient określa jej szczegóły.  

§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Klienta w wyniku korzystania ze Systemu rezerwacji i zakupu Usług jest Zarządca. 
  1. Informację na temat metod ochrony danych osobowych stosowanych przez Zarządcę znajdują się w Polityce Prywatności, która stanowi Załącznik nr. 1 do niniejszego Regulaminu. 
  2. Momentem zawarcia Umowy jest moment kliknięcia w przycisk OPŁAĆ REZERWACJĘ. 
  1. W celu korzystania z Systemu rezerwacji i sprzedaży Usług niezbędne są urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową, klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych, co jest niezbędne do prawidłowego złożenia Zamówienia, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail) oraz włączona obsługa plików cookies. 

§3 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ 

  1. Rezerwację oraz zakup Usług odbywają się 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Aby przystąpić do rezerwacji i zakupu Usług niezbędne jest skorzystanie z systemu informatycznego dostępnego pod adresem https://port.wakems.com/index.php. Rezerwacja i zakup Usługi odbywa się w 3 prostych krokach, stanowiących integralną całość. 
  3. KROK 1: Klient dokonuje wyboru określonego dnia miesiąca, w którym chciałby, aby Usługa została na jego rzecz wykonana a następnie godziny realizacji Usługi w zależności od dostępności Usług w Systemie rezerwacji i sprzedaży Usług.
  4. KROK 2: Potwierdzenie rezerwacji na Usługę następuje poprzez wybór ilości miejsc, wprowadzenie danych osobowych dla rezerwacji Klienta, wybór dodatkowych opcji udostępnionych w formularzu rezerwacji oraz złożenie oświadczeń wymaganych przez Zarządcę. 
  5. Kliknięcie w przycisk ZGŁOŚ REZERWACJĘ stanowi oświadczenie woli Klienta o złożeniu rezerwacji na wybrana Usługę. Rezerwacja Klienta ważna jest przez okres 15 minut. 
  6. KROK 3: Celem potwierdzenia realizacji rezerwacji Klient jest zobowiązany do dokonania zakupu Usługi. Zakup Usługi odbywa się bezpośrednio po kliknięciu w przycisk ZGŁOŚ REZERWACJĘ poprzez wybór formy płatności i kliknięcie w przycisk OPŁAĆ REZERWACJĘ. 
  7. W przypadku braku zakupu Usługi przez okres 15 minut po zgłoszeniu rezerwacji, rezerwacja Klienta automatycznie wygasa. 
  8. Warto pamiętać, że złożenie Rezerwacji nie jest jednoznaczne z zakupem Usługi.  Z chwilą kliknięcia w przycisk OPŁAĆ REZERWACJĘ Klient i Sprzedawca zawierają Umowę przedmiotem, której jest świadczenie wybranych przez Klienta Usług przez zarządcę. 
  9. Płatność za zakupione Usługi jest realizowana z wykorzystaniem systemu TPay. 

§4. REKLAMACJE 

  1. Zarządca względem Klienta odpowiada, jeżeli Usługa jest niezgodna z umową wedle reguł określonych ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 
  2. Każdy Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji. Korzystając z tego prawa Klient proszony jest o precyzyjnie opisanie występującej niezgodności Usługi z umową. 
  3. Przed złożeniem reklamacji Klient jest proszony o kontakt telefoniczny lub za pomocą wiadomości elektronicznej z Zarządcą celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego.
  4. Zarządca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia przez Klienta Reklamacji. 
  5. Każdy Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego w drodze mailowej lub pisemnej. 

§5. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Każdy Klient zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta jeżeli posiada status Konsumenta lub jest osobą fizyczną zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej ma prawo odstąpić od Umowy bez podawania przyczyny w terminie ustawowym 14 dni od jej zawarcia. 
  2. Zarządca zwraca jednak uwagę, że zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości. W celu dokonania zakupu Usługi wymagane jest złożenie przez Klienta oświadczenia woli o powyższej treści. Tym samym brak realizacji rezerwacji we wskazanym przez Klienta terminie z przyczyn innych niż wina Zarządcy jest równoznaczne z realizacją Usługi. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy czy żądanie zwrotu należności z tego tytułu. 
  1. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy należy złożyć odpowiednie oświadczenie woli Zarządcy wraz z informacją o rachunku bankowym Klienta, na który zostanie dokonany zwróć ceny Usługi. 
  2. Po złożeniu oświadczenia woli o odstąpieniu od Umowy cena Obsługi u zostanie zwrócona Klientowi w terminie 14 dni, nie wcześniej jednak niż przed otrzymaniem rzeczy.

§6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
  2. Każdy Klient posiadający status, o którym mowa w §6 pkt.1 ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń takich jak:
    1. stały polubowny sąd konsumencki, w którym składać można wnioski o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży, 
    2. powiatowy lub miejski rzecznik praw konsumenta lub organizacje społeczne, których statutowe zadania to ochrona praw konsumentów.
  3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  4. Niniejszy regulamin razem z załącznikami stanowi integralną cześć, zawieranej przez Zarządcę oraz Klienta, Umowy. 
  5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 3 sierpnia 2023 roku do odwołania.

Pon - Pt: 13:00 - 19:00
Sobota: 11:00 - 19:00
Niedziela: 11:00 - 19:00

+48 798 377 921 kontakt@portwake.pl Stawy Stary Sącz